sábado, 28 de noviembre de 2009

Manu Chao


No hi havia d'anar. Al final, però, i gràcies a la Vane, vaig gaudir d'un concert increïble. Molt millor del que m'esperava. Bona companyia. Bona vista (una quantitat de nois guapos junts important -des que vaig arribar, crec que és la vegada que n'he vist més, o n'he vist algun-). Fins i tot vam intentar fer un castell -tradicions tarragonines-. Cançons i olors conegudes. Olors a Viñarock...Bons records. I un nou bon record.




Com si féssim un Apolo un dimecres qualsevol, Rumba de Barcelona

O com si féssim un Mariskal un divendrse qualsevol, Mala Vida


1 comentario:

  1. ...i la de concerts que ens queden per anar-hi juntes!!!!

    veig fotos i llegeixo tot el que escrius i se'm fa el cor petit...
    hi ha dies que penso en que m'agradaria no recordar, no tenir memòria..per que es dur tornar a lo de sempre després d'una experiència tan intensa com aquesta. Però crec que em compensa passar-ho malament sabent el que he viscut que no passar-ho malamnt x no haver-ho viscut.

    tinc ganes que torniiiis!!!
    una abraçada bn fortaaaa!!!
    muaaaaaaaaaaa

    vAne*

    ResponderEliminar